Sonntag, 13. Januar 2008

Izel - Panik Atak Aciklamasi

ACI ÇEKMEK YAŞAMA BAĞLIYOR


Mutluluğunun kriteri nedir?

O kadar enteresan ki, mutsuz olmaktan bile mutlu olabiliyorsunuz. Yani içimizde biraz acı çekmek duygusu da var. Acı çekmek aslında yaşama bağlar.

Peki sen böyle misin?

Ben biraz öyleyim.
Yani şu anda acı çekmekten mutluluk mu duyuyorsun?
Mutluluk duymuyorum ama biraz bağlanıyorum, hayata bağlanıyorum.
Öyle mi yani acı çekmek seni hayata bağlıyor... Bu da bir kamçıdır hayata karşı.
Tabii tabii kamçılıyor. Çünkü boş durmuyorsunuz, insan boş olduğu zaman, hele bir de kalbi de boş olduğu zaman birtakım panik ataklar, depresyonlar geçirebiliyor. Çünkü sizi oyalayacak bir şey olmadığı için kendinizi inceliyorsunuz. Yani acaba kalbim mi hasta? Şöyle miyim? Böyle miyim?

Bir hastalık hastası yani.

İşte hasta mı olacağım? Geleceğim ne olacak? Şu mu olacak? Bu mu olacak? Böyle düşünebiliyorsunuz. Ama böyle bir şey olduğunda sadece bir yere endeksleniyorsunuz. Yani sadece o aşksa aşkın mutsuzluğuna takılıyorsunuz ve o sırada başka bir şey düşünmüyorsunuz.
Şu anda aşkın mutsuzluğuna takılmışsın galiba...
Takıldım.

Umarım çabuk geçer. Yıllar önce çok ciddi panik atak durumun vardı. Atlatabildin mi?

Allah düşmanımın başıma vermesin. 4 senedir iyiyim. 4 sene önce iyileştim ama 5 sene sürdü. Ve panik atağın en üst düzeyindeydim. Tuvalete bile yalnız gidemiyordum. O duruma gelmiştim. Fakat en son bir doktor buldum. Onunla arkadaş gibiydik. Bana çok yardımcı oldu. Ondan sonra atlattım. Çok kötü bir şey. Her gün ölüyorsunuz, çünkü her gün ölüm korkusu yaşıyorsunuz.

Keine Kommentare: